wtorek, 29 stycznia 2013


Część dwudziesta.
-Kobieta? O boże! To mogła być ta sama osoba, co w dniu wybuchu była widziana u nas! Ale o co jej może chodzić? Wiesz kto to może być?
-Nie, nie mam pojęcia, ale możliwe, że to jedna i ta sama osoba. – W tym momencie na salę wszedł wysoki, umięśniony facet w eleganckim garniturze- widać było, że musiał kosztować krocie.
-Cześć dzieciaki. Jestem Michał- ojciec Pawła.- Uśmiechnął się i wyciągnął do mnie rękę. -Miło mi pana poznać, panie Michale. Ja jestem Maja, jestem przyjaciółką Pawła.
-Tak wiem, syn mi dużo o tobie opowiadał. – Posłał Pawłowi zawadiacki uśmiech. Mój przyjaciel lekko się zarumienił.
- Oj tato, nie znowu tak dużo, nie przesadzaj.
- No dobra, niech ci będzie. – Wzrok ojca mojego przyjaciela spoczął na moim wisiorku. Na kawałku klucza, który należał do mojej matki. Wyraz jego twarzy nieznacznie się zmienił, on coś wiedział.
- Przepraszam panie Michale, dlaczego pan się przygląda mojemu wisiorkowi? Wie pan może gdzie jest jego druga część?
- Matka Pawła miała coś podobnego, mam wrażenie, że to był brakujący fragment.. Niestety nie mam pojęcia gdzie teraz może się znajdować, jak pewnie wiesz, moja żona zaginęła wiele lat temu. – Pobladłam. Jak to możliwe, że matka Pawła mogła mieć drugą część wisiorka mamy? Skąd one się mogły znać? W mojej głowie znów był mętlik. Znów zadawałam sobie tysiące pytań, na które nie znałam odpowiedzi.
-Maja? Wszystko w porządku ? -Tak, tak, przepraszam, zamyśliłam się. Chyba powinnam już iść. Odwiedzę cię jutro po szkole. Dowidzenia Panie Michale.- Odwróciłam się wyszłam. Nie wiedziałam co się wokół mnie dzieje. Cały czas zadawałam sobie dwa pytania: kim była kobieta, którą ludzie widzieli w dniu wybuchu u mnie i u Pawła? Co wspólnego miały ze sobą nasze matki? Postanowiłam, że pojadę do babci, i poproszę ją, żeby pokazała mi zdjęcia mojej matki ze szkoły. Może znajdę na nich odpowiedź? Może zobaczę na którymś drugą część wisiorka?
   Dwie godziny później siedziałam już u babci w salonie, a ona szukała zdjęć. Pokazała mi albumy z zerówki, szkoły podstawowej, liceum a nawet ze studiów. Niestety na żadnej fotografii nie znalazłam , tego czego szukałam. Nic związanego z wisiorkiem. Zadzwoniłam nawet do Pawła i zapytałam jak brzmiało nazwisko panieńskie jego matki, mając nadzieję, że babcia opowie mi, iż matka miała przyjaciółkę która by się tak nazywała. Niestety nic to nie dało. Babcia nie wiedziała o żadnej znajomej mojej matki, nazwiskiem Kuczyńska.
   Podziękowałam babci i wróciłam do domu.
Jak to możliwe, że nikt nic nie wie?! Cały czas coś nie dawało mi spokoju, nie wiedziałam jednak co. Około 21 do domu wrócił ojciec. - Cześć Maja, jak ci dzień minął?
- Nawet dobrze. – Uśmiechnęłam się chłodno.- U Pawła był wybuch. Taki sam jak u nas, i też widziano kobietę. Nie wiedzą na razie kim była. Mój przyjaciel leży w szpitalu, ma lekko poparzoną twarz i złamaną nogę. Byłam go odwiedzić, i poznałam jego ojca, który twierdzi, że matka Pawła mogła mieć drugą część wisiorka mamy. Nie wiem co o tym myśleć. A co u ciebie? Jak dzień?
- Dziwne, bardzo dziwne. Co ta kobieta mogłaby mieć wspólnego z naszymi rodzinami ? 

17 komentarzy:

  1. Hejka , całą historię przeczytałam od razu . Bardzo wciągająca . Kiedy następna część . Czekam niecierpliwie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnee *_____* Kiedy kolejna część? :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. czytam regularnie, wpisy są genialne ^^ czekam z niecierpliwością na kolejne części :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuper♥ Kocham♥ kiedy następna część? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham to :*
    Prosze o nastepny wpis ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zaskoczona! Te wpisy są super! Bardzo mnie zaciekawiły i nie moge sie doczekać następnych części! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam .! Pisz szybko i dodawaj częściej !

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzis zaczelam czytac. Przeczytalam wszystkie czesci i czekam na nastepne.

    OdpowiedzUsuń
  9. twoje opowiadanie jest świetne !!! czytam od początku . z niecierpliwością czekam na następne części , musisz dodawać częściej. ♥ masz talent !

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham twoje opo. <3
    Szkoda, że tak rzadko dodajesz rozdziały.
    Zapraszam do mnie : http://zyjacnadzieja.blogspot.com/ (Sorry, za spam).

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy kolejna część .? jest świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! :) Chciałbym Ciebie i Wszystkich, którzy przeczytają ten komentarz zaprosić na mojego bloga. Co prawda dopiero zaczynam, ale tym bardziej liczę na Wasze wsparcie! ;*
    http://po-mroku-przyjdzie-jasnosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zauważyłam zakładki SPAM, więc moją skromną reklamę umieszczę pod tym rozdziałem. Serdecznie zapraszam Cię na: http://osmy-swiat.blogspot.com/
    Główną bohaterką jest szesnastoletnia mieszkanka Londynu, która odkrywa nowy, dotychczas zupełnie jej nieznany świat w którym żyją istoty, o których dotychczas słyszała tylko w filmach.

    Pozdrawiam serdecznie. : )

    http://osmy-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń